Ca sa-si vanda masina de lux, nemtii de la Audi s-au gandit la un gadget pentru posibilii clienti (cei care au deja un A8 sau cei care au fost candva interesati sa-si cumpere acest model). Trimit un cub care are un buton "start-stop" fidel celui montat pe masina pentru pornirea/oprirea motorului. In momentul in care butonul este apasat, incepe o numaratoare inversa de la 90 de minute la 0 in care masina ajunge la solicitant. Mai departe, potentialul cumparator are 24 de ore in care testeaza autoturismul, precum si noul sistem infotainment (MMI - Multi Media Interface).

Cubul te ajuta sa intelegi mai bine toate functiile lui. Noua tehnica de vanzare a fost testata in Olanda, unde a mers foarte bine si multi din clientii "trasi al sorti" au cerut oferte.

Actualul A8 (facelift) este prima schimbare dupa modelul lansat in 2010. Exista doua tipuri de caroserii, dintre care una mai lunga cu 13 cm. Primul pret de lista este de 85.000 de euro, cu motor diesel de 3 litri si 260 de cai putere. S8 este cel mai puternic model (4 litri benzina, turbo, 520 CP, 130.000 euro pret de plecare).

Cel mai sump este modelul "lung" cu motor W12 si 500 de cai - 160.000 euro. Noul A8 are si asa-numitele faruri inteligente Matrix cu leduri. Cand senzorii si radarele masinii detecteaza un pieton, farurile il avertizeaza cu niste fascicole. Totodata, tehnologia Matrix orienteaza lumina in viraje conform GPS-ului care transmite informatiile de drum farurilor.