Brosurile, mail-urile si povestile vanzatorilor de masini nu mai sunt atractive si sunt invechite, dupa parerea departamentului Vanzari de la Audi.  

Clientii au nevoie de metode noi prin care sa simta masina pe care o vor conduce, odata cumparata.  

Experienta trebuie sa fie totala si reala. Chiar daca intr-un mod ireal.

Realitatea virtuala e tehnologia prin care Audi vrea sa convinga clientii ca masina dorita e alegerea buna. Cu tot cu optiunile pe care le vor la varianta standard.  

Cu celebrul device care se fixeaza pe cap si cu sunet Bang & Olufsen in casti, oamenii vor alege motorul, interiorul, culorile exterioare si vor constientiza avantajele masinii, mai ales spatiul, pozitia la volan, accelerarea si viteza.  

Serviciul pe care treptat il vor avea toate showroom-urile se numeste “Audi VR Experience” (realitatea virtuala Audi).

Seful de pe vanzari si marketing, Luca de Meo, a spus ca “impreuna cu dealerii, Audi trece la urmatorul nivel ca sa-si ajute si mai mult clientii. 

Cu Audi VR Experience, demonstram ca suntem din nou pionieri pe segmentul de tenologie”.  

Audi o sa implementeze tehnologia la sfarsitul anului, prima oara in tarile cu dinamica pozitiva a vanzarilor.