A doua generatie a Seriei 1 a fost lansata in 2012, iar acum BMW a "facelift-at" aceasta generatie. S-au schimbat niste lucruri, dar nemtii au mers mai mult pe partea de tehnologie. Sunt motoare noi, cu puteri mai mari si consum mai mic. Teoretic.  

Cinci motoare sunt pe benzina, cu puteri intre 110 (116i) cai si 325. Acesta este chiar M135-ul, de 3 litri. Toate sunt motoare turbo, la fel ca diesel-urile de 115, 150 si 190 de cai. Iata o oferta suficienta: 8 motoare, 5 pe benzina, 3 diesel.

Va fi si o versiune ultraeconomica, EfficientDynamics Edition, care controleaza presiunea in camera de ardere.

Mai important decat acest detaliu complicat e ca masina consuma 3.4 litri la suta de km. Vorbim de dieselul de 1.5 litri si 110 cai.  

Tractiunea standard e pe spate, iar in cazul celor mai puternice motoare se poate alege tractiune 4x4. 

Cutiile sunt manuala cu 6 trepte si automata, cu 8 viteze.

In premiera, BMW vine cu un sistem destept care transmite cutiei informatii despre geografia zonei in care conduci masina si regimul de schimbat trepte se adapteaza automat.  

Schimbarile la fata si spate sunt la faruri, unde BMW a pus numai LED-uri pentru toate fazele de iluminare. Si inauntru sunt modificari la iluminarea bordului si a ambientului. Pentru Seria 1, clientii au cinci pachete de echipare (baza, Advantage, Sport, Urban si M Sport).

Preturile nu au fost inca date.