In 2010, Rolls-Royce a vandut 2.711 de masini, cu 31% mai putine. Rezultatele au fost sustinute, ca si in cazul altor producatori auto, de apetitul pentru masini de lux al pietelor emergente. In portofoliul Rolls-Royce se regasesc modele precum Phantom, Corniche si Ghost.

"Am avut un an extraordinar. Afacerea merge excelent. Ne dezvoltam reteaua de dealeri, intram pe piete noi, precum cea din America de Sud, ne extindem capacitatile de productie din Goodwood (Marea Britanie, n.r.), pentru a acoperi cererea si avem planuri de a ne dezvolta gama de modele", a spus directorul de brand al Rolls-Royce, Torsten Müller-Ötvös.

Vanzarile companiei in regiunea Asia-Pacific au crescut cu 47%, cele din Orientul Mijlociu cu 23%, iar cele din America de Nord cu 17%. China si America de Nord au fost cele mai mari piete pentru Rolls-Royce anul trecut.

Precedentul record de vanzari dateaza din 1978, cand compania a vandut 3.347 masini.

Citeste si:

Ford incepe productia B-Max la Craiova. Cursa aeriana speciala care va aduce saptamanal in Romania 100 de ingineri germani si britanici este functionala