Noua Mazda6 este al doilea model care integreaza linia de design KODO. La exterior, elementele principale sunt grila in 5 puncte, specifica Mazda, aripile frontale bombate si talia joasa a caroseriei. Aerul sport este accentuat de designul cabinei si de jantele pe 17 sau 19 inci.  Interiorul are un cockpit orientat catre sofer. Confortul este un alt atribut definitoriu al interiorului. Ampatamentul de 2.8 metri, unul dintre cele mai mari din segment, a permis obtinerea unui spatiu foarte mare pentru pasagerii din spate.

Lista de echipamente infotainment include un ecran de 5,8 inci, sistemul audio BOSE cu 11 difuzoare, sistemul de navigatie TomTom, un joystick pe consola mediana si conectivitate iPod®, USB si Bluetooth®. 

Pana acum, Mazda a anuntat trei motorizari SKYACTIV: doua pe benzina, de 2l si 2,5l si unul diesel, de 2,2l, oferit in doua derivate de putere, de 150 si 175 de CP.

Odata cu introducerea noilor motorizari si tehnologiei de franare regenerativa i-ELOOP, Mazda a obtinut si niveluri de consum si de emisii foarte scazute.

Motorizarea diesel de 2,2l si 150 CP conectata la transmisia manuala cu sase rapoarte prezinta un consum combinat de 3,9l/100 km si emisii de doar 104 g/km, fiind compatibila cu normele Euro6. Totodata, motorul pe benzina de 2l cuplat la transmisia automata cu sase trepte inregistreaza un consum de 5,9l/100 km si emisii de 136 g/km.  

Cel mai nou sistem de siguranta este Mazda Adaptive Radar Cruise Control care pastreaza distanta fata de vehiculele din fata franand automat la viteze de pana la 200 de km/h.