Modelul Volt a fost lansat cu surle si trambite la sfarsitul anului 2010, dar inca de atunci s-a impotmolit pe drum.

Vanzarile au fost mult mai mici decat se astepta, iar reputatia masinii a fost zdrobita de o investigatie legata de un posibil risc de incendiu.

Un alt motiv ar fi pretul destul de mare – 41.000 de dolari, la care se adauga si o taxa impusa de stat de 7.500 de dolari.

Preturile in continua crestere la carburanti ar fi trebuit sa duca la o explozie a vanzarilor de modele Volt, dar exista in piata si masini mai ieftine cu consum mic.

GM a vandut 7.671 de masini electrice anul trecut, in conditiile in care tinta era de 10.000. Pentru acest an nu a mai anuntat niciun obiectiv, dupa ce a vandut 603 masini in ianuarie si 1.023 in februarie.

Faptul ca GM are, acum, un surpuls din acest model arata ca nu exista cerere puternica pentru acest tip de autovehicule”, a declarat Lacey Plache, sef al departamentului auto la Edmunds.com.

Purtatorul de cuvant al GM, Chris Lee, a declarat ca este o inchidere temporara a liniei de asamblare, necesara pentru a alinia cererea cu productia.

Citeste si:

Alianta salvatoare: General Motors cumpara Peugeot, pentru a limita pierderile din Europa. Ce modele vor scoate la vanzare