Daimler a vandut 431.041 de automobile Mercedes-Benz in perioada iulie-septembrie, un avans de 9% fata de 395.446 unitati vandute in trimestrul al treilea al anului trecut. Cresterea a fost sprijinita in principal de vanzarile de modele compacte, care au avansat cu 30% la 125.900 unitati, si cele din clasa S, al caror volum aproape s-a triplat, de la 10.100 unitati la 28.200 unitati. 

Profitul operational al grupului german a urcat cu 21%, la aproape 2,79 miliarde de euro, in timp ce veniturile au urcat cu 10%, la 33,1 miliarde de euro, potrivit raportului financiar al Daimler. 

Analistii chestionati de Bloomberg preconizau un profit operational de 2,56 miliarde de euro. 

Divizia Mercedes-Benz a contribuit cu 1,58 miliarde de euro la profitul operational al grupului in cel de-al treilea trimestru, in timp ce contributia la veniturile totale a fost de 18,68 miliarde de euro. 

Vanzarile totale ale grupului au crescut in perioada mentionata cu 7%, la 637.400 de unitati. 

In primele noua luni, Daimler a raportat vanzari consolidate de 1,832 milioane de unitati, fata de 1,702 milioane de unitati in aceeasi perioada a anului trecut. Vanzarile Mercedes-Benz la noua luni au avansat cu 9%, la aproape 1,24 milioane de unitati. Veniturile grupului au urcat cu 9,6%, la 94,12 miliarde de euro, dar profitul net a scazut la 6,1 miliarde de euro, de la 7,04 miliarde de euro anul anterior. 

Daimler a redus estimarile pentru evolutia piatei auto mondiala din acest an, anticipand o crestere a vanzarilor de 3%, fata de 4% anterior, in contextul incetinirii cresterii in Europa de Vest si a cererii in scadere din Rusia.