Nemtii au inceput sa produca Superb la Kvasiny, in Cehia, din 2001. In 2008 a aparut a doua generatie. Acum, a treia generatie se fabrica in 5 locuri pe Pamant, chiar si in India.

Break-ul 2015 are 4.86 metri, este cu 3 cm mai mare decat modelul care inca mai e pe piata pana in septembrie.

Mai important este insa ca au crescut ecartamentele si ampatamentul - cu 8 cm (distanta dintre punti), adica e mai mult loc pentru pasageri, mai ales in spate.

Datorita ecartamentului marit (distanta dintre roti), soferul si cel din dreapta-fata au cu 4 cm mai mult spatiu in laterale.

Citeste si: Telekom Romania scoate la vanzare un pachet de 24 de proprietati imobiliare. Care sunt preturile

Skoda a comunicat ca spatiul pentru picioarele celor din spate este de aproape doua ori mai mare decat al concurentei in acest segment.

Portbagajul a crescut si el, cu 27 de litri si are acum 660 de litri. Este cel mai mare dupa Mercedes Clasa E break (695 l) si cu 50 mai mare decat Octavia Combi (610 litri). Volumul total cu bancheta spate si cu scaunul din fata-dreapta rabatate ajunge la aproape 2.000 de litri.

Motoarele sunt aceleasi ca pe Superb sedan, intre 120 si 190 de cai, benzina si diesel. Si transmisiile vin din aceeasi familie – manuala cu 6 viteze sau automata, tot cu 6 (dublu-ambreiaj). Vor fi si variante 4x4 pentru motoarele puternice.

Pentru variantele mai scumpe vor exista si amortizoare reglabile electronica (garda la sol si duritate).

Dotarile sunt ca pe berlina Superb – faruri cu halogen sau cu xenon, frana automata la ivirea obstacolelor cand soferul nu e atent si alte sisteme de siguranta deja standard pe masinile grupului Volkswagen. Bineinteles ca unitatea multimedia cu conexiune la aproape toate device-urile si internet 4G vor fi si si ele pe lista de optiuni.

Masina apare la vanzare in septembrie.