Segmentul mini creste in importanta din cauza declinului economiei europene si a orientarii clientilor catre masinile mai mici si mai ieftine, dar Travers a spus ca este multumit de gama actuala a Dacia. "Vreau sa evit sa avem prea multe masini", a spus Travers pentru Automotive news Europe.

El a aratat ca daca Dacia si-ar extinde gama, costurile de marketing ar deveni prea ridicate. "Trebuie sa ne promovam brandul, nu sa fragmentam banii alocati marketingului pe prea multe modele. Notorietatea brandului Dacia este inca destul de scazuta", a explicat oficialul Renault.

Presa franceza si germana a relatat ca Dacia intentioneaza sa construiasca un miniautomobil care sa concureze cu modele precum Fiat Panda si VW Up.

Publicatia germana AutoBild a scris recent ca Dacia va lansa in 2015 un automobil mini cu cinci usi, care va costa circa 5.000 de euro. Masina ar urma sa combine elemente tehnice ale modelului subcompact Twingo cu designul Sandero. Miniautomobilul Dacia ar avea un ampatament mai lung decat Twingo, pentru a oferi un spatiu mai mare pasagerilor, precum si un portbagaj cu o capacitate de 250 de litru, a relatat AutoBild.

Vanzarile Dacia in Europa au crescut cu 18%, la 90.000 de vehicule, in primele cinci luni ale acestui an, pe o piata in declin cu 7%, potrivit datelor asociatiei industriei auto ACEA.

In prezent, Dacia comercializeaza cinci modele in Europa, cele mai bine vandute fiind Sandero si Duster. Dacia mai vinde minivanul Lodgy, sedanul Logan si modelul van Dokker.