Ultima cafenea a fost inaugurata in septembrie in zona Pipera din Capitala, in complexul de birouri Novo Park, cu o suprafata de 200 mp.  In prezent, lantul american are 10 locatii, dintre care sapte in Bucuresti si cate una in Cluj-Napoca, Timisoara si Constanta. 

Compania a anuntat anterior ca vrea sa ajunga in acest an in Iasi cu doua cafenele si analizeaza piete precum cele din Sibiu, Craiova si Brasov, vizand sa-si extinda reteaua pana la 30-35 de unitati in urmatorii cinci ani. 

Starbucks a inchis recent unitatea din AFI Palace Cotroceni, inlocuita cafeneaua Brioche Dorée, brandul adus pe piata locala de directorul si actionarii grupului Kenvelo impreuna cu un partener francez.

Americanii au semnat insa un contract cu mall-ul pentru un alt spatiu, cu zona de servire, situat aproape de intrarea in cinematograf. 

De asemenea, compania vrea sa inchida si sa relocheze anul viitor cafenelele din cladirea America House (Piata Victoriei) si din mall-ul Promenada, pentru prima unitate avand o intelegere pentru un spatiu mult mai mare la intrarea pe Calea Victoriei. 

Lantul de cafenele a obtinut anul trecut o cifra de afaceri de 7 milioane de euro pe piata locala, in crestere cu 20% fata de anul precedent. 

Starbucks a intrat pe piata din Romania in aprilie 2007, deschizand prima cafenea din Europa Centrala si de Est, ca rezultat al unui joint-venture incheiat cu partenerul sau european, grupul elen Marinopoulos. Grecii au pierdut franciza lantului de cafenele in Romania, actionariatul fiind schimbat la inceputul anului cu un joint venture intre mai multi antreprenori bulgari si compania-mama. 

Starbucks are peste 20.000 de cafenele in 65 de tari si este cunoscuta si pentru marca proprie de cafea.