Sunt deja discutii pentru parcul industrial Tetarom 3, in locatia fostei uzine Nokia. Forta de lucru se ridica la 5.000 de angajati.

Analistii spun ca investitorul indian va merge mai mult ca sigur pe o linie de asamblare si asta va genera un parc de furnizori in complexul industrial. Tot ei cred ca, din moment ce masina de 2.500$ (Nano) nu se ridica la standardele de siguranta EU, este putin probabil ca in prima faza sa se construiasca aici. 

Modelele din planul de afaceri imediat sunt Indica (hatchback), Indigo (sedan), Marina (break) si pickup-ul Telcoline cu tractiune spate sau integrala (4x4).

Tata Motors este prezenta in Turcia din 1997, iar asta ar putea insemna importul de piese direct de acolo.  

Horea Uioreanu, presedintele Consiliului Judetean Cluj, a spus ca "investitia va demara anul acesta".  

Astazi, Tata Motors este una dintre cele mai mari companii de camioane si diverse vehicule de transport in comun.

Multinationala mai detine Jaguar - Land Rover si Daewoo.  Divizia face parte din grupul Tata, superdezvoltat la nivel industrial global (masini, otel, electricitate, telecomunicatii si productie alimentara). Totul este patronat de compania privata Tata Sons, din al carei board face parte magnatul Ratan Tata (in top Forbes).