Agentia Levenson si Hill din Dallas a realizat un afis publicitar chiar pentru comemorarea a 10 ani de la atacurile din 11 septembrie 2001. In reclama, textul este scris pe doua coloane care imita turnurile gemene.

Un ziar columbian vrea sa demonstreze faptul ca multi dintre cei care spun ca stiu despre ce vorbesc de fapt nu au cea mai mica idee. Asa ca, pentru a transmite acest mesaj, in afisul realizat de agentia Ogilvy&Mather din Colombia, turnul atacat si avionul sunt pozitionate gresit, iar orasul nu e New York, ci San Francisco.

In unele tari, atacul de la 11 septembrie a devenit sinonim cu termenul de dezastru. Intr-o reclama pentru compania CoBis, din domeniul securitatii IT, cei de la LG&F sugereaza ca hard-ul unui computer este World Trade Center inainte de atac.

Intr-un alt afis, pentru revista History Files, agentia Graffiti BBDO din Bucuresti a realizat un desen sugestic care ilustreaza, pe scurt, cum un avion loveste o cladire. Asa ca, imaginea te duce cu gandul la atacurile de la World Trade Center.

Agentia DDB din Noua Zeelanda ilustreaza intr-un afis anti-fumat faptul ca tigarile cauzeaza moartea, la fel ca si atacurile din 11 septembrie.

Intr-o alta reclama, la o revista franceza, agentia Saatchi&Saatchi "glumeste" si arata cum avioanele ar fi trecut fara sa loveasca turnurile gemene, daca acestea ar fi avut o inaltime mai mica.

Citeste si

Cum au evoluat logo-urile a 5 marci celebre, printre care Apple si Coca-Cola GALERIE FOTO