Motivul retragerii din Romania, prezentat intr-o scrisoare adresata clientilor si postata pe site-ul www.groupon.ro, este rata redusa de utilizare a Internetului, care a determinat o profitabilitate sub asteptari.

"Nu am luat cu usurinta aceasta decizie. Dar, dupa o analiza riguroasa a pietei din Romania, am hotarat sa ne incetam operatiunile in aceasta tara, cu incepere din 3 septembrie 2014. Regretam sa va aducem la cunostinta ca nu va vom putea oferi noi promotii in viitor. Printre altele, rata redusa de utilizare a internetului din Romania a determinat o profitabilitate sub asteptari, ceea ce a dus, in cele din urma, la aceasta decizie. Deoarece nu se intrevede posibilitatea de a realiza profituri in Romania in viitorul apropiat, am luat decizia de a inceta imediat serviciile noastre", se arata in scrisoarea semnata de Luke Massery, vicepresedinte regional in cadrul Groupon.

Posesorii de cupoane de reducere Groupon valabile in perioada urmatoare le vor putea utiliza pana la data inscrisa pe cupon sau pot cere returnarea banilor, potrivit reprezentantilor companiei.

Anul trecut, pierderile Groupon Internet SRL Bucuresti au atins 2,37 milioane de lei, de la 3,44 milioane de lei in 2012 si 5,07 milioane de lei in 2011.

De asemenea, afacerile societatii au scazut cu 36,7%, la 1,74 milioane de lei, de la 2,75 milioane lei in 2012, maximul atins pe piata romaneasca.

In 2011, cifra de afaceri Groupon Internet a atins 1,77 milioane de lei.