Transferul diviziei de televizoare Sanyo se va incheia cel mai probabil pana la sfarsitul lunii martie, a declarat unul dintre purtatorii de cuvant ai Panasonic. 

Mutarea face parte din strategia grupului japonez de a se retrage de pe piata echipamentelor electronice de consum, cu scopul de a-si creste profitabilitatea.

In prezent, Panasonic se axeaza pe productia de electrocasnice si componente industriale si auto, cum ar fi bateriile. 

Panasonic estimeaza ca divizia de televizoare Sanyo va livra aproximativ un milion de aparate catre lantul de retail Wal-Mart, veniturile urmand sa se ridice la 30 de miliarde de yeni (277,4 milioane de dolari) in anul fiscal care se incheie in 31 martie 2015.  Prin comparatie, anul trecut, divizia a vandut 1,2 milioane de aparate. 

De cealalta parte, Funai Electric este deja un furnizor important al grupului american de retail Wal-Mart, catre care vinde televizoare sub marcile Philips si Emerson.