Lantul de cafenele vrea sa isi creasca vanzarile in Statele Unite, mizand pe partea de mancare. Reprezentantii Starbucks vor sa aduca mai multe produse alimentare, in special pentru partea de mijloc a zilei sau pentru seara, atunci cand clientii si-au consumat deja portia de cafea pentru ziua respectiva, dar nu au timp sa si manance ceva foarte consistent sau sa stea foarte mult la masa.

O alegere interesanta, avand in vedere ca si McDonald’s sau alte francize fast-food au intrat pe teritoriul Starbucks, comercializand o gama mai larga de produse pe baza de cofeina.

Mancarea de la Starbuck’s nu a indeplinit intotdeauna cerintele clientilor sai, e de parere Troy Alstead, directorul economic al companiei, insa firma face eforturi in acest sens. Starbuck’s doreste sa isi imbunatateasca imaginea prin introducerea a catorva tipuri de sandvisuri si salate, inclusiv specialitati vegetariene, cu carne de curcan sau orez brun. Achizitia recenta a brutariei La Boulange este o miscare gandita in aceasta directie.

Aproximativ o treime din cumparaturile pe care clientii le fac la Starbucks includ, pe langa cafea, si un produs de patiserie, un sandvis sau alt aliment. Acestea reprezinta 19% din vanzarile totale, insa cifra a fost in urcare in ultimii ani.