"2014 a fost un an de un succes incredibil pentru Extra. Aducerea Orbit sub umbrela Extra si imbunatatirea ofertei vor favoriza continuarea cresterii", a declarat directorul de marketing al produselor Wrigley pentru ingrijire orala, Sue Cobbledick. 

In 2015, brandul Extra va beneficia de o investitie in valoare de 15 milioane de lire sterline pentru marketing si un nou look.

Astfel, noile Extra Peppermint si Spearmint vor fi inscriptionate cu mesajul "Noul nume al Orbit".  Masura coincide cu lansarea a doua noi arome in cadrul gamei Extra, Strawberry si Bubblegum, care vor avea rolul sa atraga cumparatori mai tineri pentru aceasta categorie si sa profite de interesul in crestere al consumatorilor pentru produsele de ingrijire orala si cu arome de fructe.

Lansarea va fi sustinuta printr-o campanie de publicitate la televiziune pe o perioada de 16 saptamani, care va reaminti beneficiile aduse de guma de mestecat fara zahar pentru protejarea danturii intregii familii.