Inca de la infiintare, din anii 90, compania Alloy a exercitat o influenta ridicata asupra mentalitatii tinerilor americani, cu mult mai mare decat orice alta entitate din domeniu. 

Creatorul ei, Matt Diamond, (43 ani), parea tututor la inceput un candidat nepotrivit pentru afacerile dedicate tinerilor, dat find faptul ca a absolvit Harvard si a petrecut 20 de ani la General Electric, in Tokyo. Insa a stiut sa profite de faptul ca in piata lipseste o afacere, si anume cea dedicata in totalitate culturii tinerilor.

Numele lui Diamond apare rar in presa de business pentru ca Alloy.Inc se bazeaza pe un model de functionare dificil de descris. Compania inseamna un amestec de agentie de publicitate, studio de film, casa de productie TV si editura.

Este un mix atipic de afaceri construite in cadrul aceleiasi companii si din aceasta cauza nu se bucura de o notorietate prea mare.

Matt Diamond, in colaborare cu Zernick Media, pregateste un nou show TV de succes: Pretty Little Liars, scrie Business Insider.