Desi au inceput in poate cea mai dificila faza a recesiunii, nu numai ca au supravietuit, dar s-au si dezvoltat, iar acum se muta din Williamsburg in Soho.

Artlog este o platforma digitala de marketing si comunicatii, care furnizeaza informatii despre evenimente de la peste 4.000 de galerii si muzee. Platforma numara deja 30.000 de abonati in New York si 20.000 din alte colturi ale lumii.

Manish si Dylan au lansat, totodata, o companie sora, Grey Area, care face arta din magazinele americane din New York, L.A., Southampton, East Hampton si Miami – in asa fel incat artistii sa poata prezenta si sa vanda obiectele de arta.

Inaugurarea noului sediu din Manhattan este un salt urias pentru companie. „Avem o afacere buna. Pentru moment nu intrezarim nimic care ar putea sa ne ucida galeria de-abia deschisa”. Luand acest spatiu, am scapat de fortele creative pasnice si de semi-izolarea Williamsburgului. Acum, avem o locatie centrala.”

Vera s-a oferit sa ia un aparat foto cu el pentru o zi pentru a reda mai usor o zi din viata sa, de cand este proprietar la Artlog si Grey Area. Tanarul a aratat ce inseamna trecerea din Brooklyn in Manhattan printr-un reportaj foto. Citeste mai jos jurnalul unui debutant in domeniul artei.

"Ziua mea incepe la sapte dimineata. Locuiesc peste drum de Yoga, East Village, unde incerc sa ajung ori de cate ori pot. Studioul, destul de bun, de altfel, este unul dintre putinele locuri din New York unde studentii, bancherii si artistii <<muritori de foame>> petrec timp impreuna. Putem vedea orizontul Manhattanului din biroul nostru.

Pe la 9:30 ajung la Artlog/Grey Area. Am ales Williamsburgul de Sud pentru comunitatea sa puternica de artisti, designeri si oameni creativi. Din cauza liftului stricat si a problemelor sanitare constante, am decis sa ne mutam in Manhattan.

Echipa editoriala munceste din greu pentru a acoperi publicatiile care vor aparea in weekend, inclusiv buletinul informativ al saptamanii si decizii privind ce expozitii de arta vom fi evidentiate.

Azi trebuie sa ma ocup de parcul si muzeul de Cordova Sculpture cu sediul in Boston. Muzeul se axeaza pe artistii New England, noi ne-am gandit la modalitatii prin care Artlog poate sa-I promoveze prin revista online de evenimente pe care o detinem.

M-am intors in Williamsburg pentru masa de pranz cu Barry Parasram, un prieten bun care este o celebritate  in marketing si un guru in relatii publice. Ne-am intalnit pentru a discuta posibilitatea unei colaborari pentru o serie de restaurant pop-up numite GOODNESS.

Apoi, ne intoarcem la Soho, unde cercetam noul nostru spatiu pe Broadway, intre Prince si Spring."