Peste 90% dintre tranzactii au vizat apartamente de doua camere. Numai 9% dintre clienti au preferat sa cumpere apartamente cu trei camere si doar un procent din cumparatori s-a orientat spre garsoniere sau locuinte cu mai mult de trei camere.

Mai mult, vanzarile din acest an reprezinta aproape jumatate din numarul de locuinte tranzactionate in 2010 de Be Igloo.

“In primele trei luni ale anului trecut am vandut doar 10 apartamente, in timp ce in 2011 am inregistrat deja 30 de tranzactii. Preturile medii cu care clientii au achizitionat apartamentele atat in 2010 cat si anul acesta a ramas in jur de 80.000 de euro. Chiar daca asteptarile sunt optimiste, aceste rezultate nu trebuie totusi sa ne faca sa asteptam un boom imobiliar ca in 2007. Este doar o tendinta de revigorare a sectorului, normala dupa doi ani de stagnare. Ne asteptam ca vanzarile sa mai creasca, pentru ca preturile au ajuns la un minim posibil si pentru ca oamenii au inteles ca timpul de asteptare ar trebui sa ia sfarsit”, a spus Nimrod Zvik, managing partner al Be Igloo.

Pe primul loc in randul preferintelor cumparatorilor s-a aflat ansamblul rezidential Optima din cartierul bucurestean Titan, cu 63% din totalul vanzarilor. Aici, clientii s-au indreptat spre apartamentele cu doua camere.

Cei care au vrut apartamente cu trei camere s-au orientat insa spre ansamblul Ten Blocks din cartierul Militari din Capitala, dar si spre alte ansambluri din Titan.

“Am demonstrat ca stim sa vindem in criza, acum privim criza terminandu-se si ne bucuram de rezultatele muncii noastre din ultimii doi ani. Vom investi in continuare in marketing, in promovarea proiectelor, dar, mai mult decat atat, credem in avantajul nostru major: avem in portofoliu doar ansambluri de foarte buna calitate“, a explicat Nimrod Zvik.

Infiintata in 2009 cu scopul revanzarii locuintelor achizitionate de fondul de investitii norvegian, Romania Invest, Be Igloo este cel mai mare vanzator de apartamente noi din Bucuresti. Din martie 2011, este o organizatie independenta cu servicii integrate de PR, marketing si vanzari.