"Criza a dus la o anumita neincredere a investitorilor, insa, zona IT a evoluat destul de bine. Cat despre o eventuala bula dotcom nu putem spune ca ne asteptam la una, in general, companiile straine care vor sa se listeze pe bursa sunt din zona social media. Fiind un nou model de business este dificil de spus daca sunt supraevaluate", arata el. In schimb, in cazul companiilor chineze care se listeaza la bursa putem vorbi despre o "supraincalzire". "Acest lucru nu inseamna ca vorbim despre o cadere a lor, ci despre o valoare oscilanta", adauga acesta.

Istoria listarii la bursa

In 2007, Bitdefender s-a desprins din grupul Softwin, si a anuntat ca vrea sa se listeze la una din bursele internationale in urmatorii doi ani. Termenul a fost apoi amanat in 2010, iar acum pentru 2012 din cauza crizei financiare.

Producatorul de solutii de securitate software Bitdefender a lansat noi versiuni ale aplicatiilor sale si o noua identitate vizuala de brand, sub sloganul Awake si avand drept logo lupul dacic. Procesul de rebranding a fost realizat de Brandient, unul dintre cei mai importantti jucatori pe piata locala de branding si design. Costul intregului proces este estimat de Talpes la "o cifra cu sase zerouri", fara sa dea alte detalii.

Produsele companiei sunt utilizate de 400 de utilizatori la nivel global, grupul fiind prezent in peste 100 de tari.
 
Odata cu lansarea a fost organizat la Bucuresti si un summit pe teme de securitate IT.

Compania Bidefender, fondata de familia Mariuca si Florin Talpes, a avut anul trecut afaceri de 29 mil. euro, conform datelor de la Ministerul de finante. Compania nu ofera alte date insa sustine ca veniturile sale sunt mult mai mari, in conditiile in care doar 5% din cifra de afaceri ar fi generata pe piata din Romania.

La eveniment au participat 150 de invitati din strainatate, printre care si jurnalisti de la publicatii din strainatate, precum USA Today si New York Times (SUA), El Pais (Spania) sau Computer Bild (Germania), potrivit ZF.