Actrita Alyssa Milano a fost cea care l-a propus pe lista celor mai influenti.

 

Pete Cashmore (26 de ani) a creat Mashable.com din camera sa din Banchory, Aberdeenshire, in 2005, cand a realizat ca atata studiu il plictiseste si e timpul sa puna bazele unui business.

Dupa sapte ani de la aparitia afacerii, site-ul de tehnologie pe care l-a pus pe picioare are birourile principale in New York, iar Cashmore este pe punctul de a deveni unul dintre cei mai bogati oameni din lume.

Are 40 de angajati si Mashable.com, care acopera o gama larga de stiri legate de rapida evolutie a social media si a sectorului internet, a ajuns la 50 de milioane de vizualizari pe Luna si valoreaza in acest moment 127 de milioane de lire sterline.

Cunoscut si ca "Brad Pitt al blogosferei", Pete a fost numit "Britanicul anului 2010" de catre Telegraph, iar anul trecut cel mai tanar lider la forumul mondial economic.

Intrebat despre faima sa in domeniu, spune " nu numai ca nu a avut cunostinte in acest sector, dar nici macar nu era in Silicon Valley".

Daca CNN ii va cumpara afacerea, cum s-a anuntat luna trecuta, miscarea va marca succesul lui Cashmore ca multimilionar in domeniul dotcom si ascensiunea unui fost adolescent bloger. Purtatorul de cuvant al CNN nu a dorit sa comenteze, iar Cashmore ar fi negat zvonurile, potrivit unor surse din interiorul Mashable.

Pete Cashmore coordoneaza deja unul dintre blogurile televiziunii.

CNN, detinut de Time Warner Inc si infiintat de Ted Turner in 1980, incearca sa-si extinda afacerile pe partea de internet pentru a concura mai eficient in epoca social-media.