MSLGROUP este cea mai mare retea de PR din regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa) si se situeaza intre cele mai mari patru retele din lume. Avand experienta in toate domeniile de comunicare strategica – de la consumer PR la comunicare financiara, de la public affairs la managementul reputatiei si de la managementul situatiilor de criza la marketing experiential si evenimente

MSLGROUP numara mai mult de 3.500 de specialisti in peste 100 de filiale, la nivel global. Pe langa prezenta sa puternica in Europa, MSLGROUP este si cea mai mare retea de relatii publice in China, una dintre tarile cu expansiune rapida in domeniul comunicarii, si in India. 

Integrarea The Practice in operatiunile globale ale retelei reprezinta un nou pas in colaborarea dintre cele doua entitati, dupa ce in ianuarie 2008 agentia a devenit afiliat al MSLGROUP. 

"MSLGROUP este reteaua de talie globala care s-a impus datorita standardelor sale ridicate si experientei vaste, fiind capabila sa raspunda celor mai sofisticate provocari din peisajul actual al comunicarii. La randul sau, The Practice se bucura de recunoastere internationala, fiind apreciata in special pentru campaniile creative pe care le realizeaza. Echipa The Practice are un entuziasm contagios si o puternica pasiune pentru tot ce inseamna performanta in PR. Ne cunoastem si colaboram strans de peste sase ani si suntem incantați ca astazi The Practice devine oficial membru al familiei MSLGROUP", declara Anders Kempe, President EMEA, MSLGROUP. 

"“Inca de la inceputul colaborarii noastre, in 2008, impartasim aceleasi principii si, cel mai important, aceleasi valori fata de munca noastra: ambitie, pasiune si tenacitate. Este o zi mare, atat pentru The Practice, cat si pentru MSLGROUP.”, adauga Kempe.

"Ca agente locala, in cei 8 ani de activitate, The Practice a dovedit constant gandire creativa si strategica valoroasa, a oferit consultanta de cea mai inalta calitate si a obtinut rezultate impresionante. Suntem foarte mandri de tot ceea ce am realizat pana acum. Incepand de azi, ascensiunea agentiei va continua in cadrul unuia dintre cele mai puternice grupuri de comunicare din lume. Acest lucru asigura acces la resurse suplimentare si instrumente valoroase, atat pentru echipa noastra cat și pentru clientii nostri, dar si la un nou nivel de competente", spune Oana Bulexa, Co-managing director MSLGROUP The Practice.

"Faptul ca azi devenim membru al MSLGROUP este primul pas dintr-un proces de transformare profunda prin care va trece agentia noastra in urmatoarea perioada. Schimbarea este unul dintre cele mai discutate subiecte in industria de PR si nevoia de schimbare este general acceptata, insa putini au curajul si viziunea sa faca pasul pana la capat. MSLGROUP The Practice este pregatita sa faca și va face aceasta diferenta", completeaza Monica Jitariuc, Co-managing director MSLGROUP The Practice.

Palmaresul The Practice include recunoastere locala, regionala si internaționala, cu peste 160 de premii si nominalizari obtinute in competitii precum Cannes Lions, Global Sabre Awards, EMEA Sabre Awards, IPRA Golden World Awards, European Excellence Awards sau Romanian PR Awards.

In 2012, agentia s-a clasat pe locul 13 in lume in topul celor mai creative agentii de PR din lume (Holmes Report Global Creative Index), iar in 2013 a fost desemnata drept cea mai buna agentie din Europa de Est la EMEA Sabre Awards.

Anul trecut, The Practice a inregistrat o crestere de doua cifre, obțtnuta atat organic, cat si prin castigarea de noi clienti. Portofoliul agentiei include branduri internationale precum AVON, Billa, Eurocopter, Grolsch, GSK, Harley-Davidson, Hochland, IKEA, McDonald’s, PayPoint, Peroni Nastro Azzurro, Saint-Gobain Rigips®, Renault, Samsung si multe branduri locale valoroase.