Discovery Networks, Europa Centrala & de Est, Orientul Mijlociu si Africa (CEEMEA), divizie a Discovery Communications, si FOX International Channels (FIC), compania multimedia a 21st Century FOX International, au anuntat luni incheierea parteneriatului pe zona de publicitate. 

"Prin adaugarea portofoliului de canale Fox la oferta noastra comerciala, devenim solutia unica pentru toti clientii care investesc in publicitatea pe canale premium, ce vizeaza segmentul upmarket. Discovery Channel, Eurosport si National Geographic Channel sunt destinatiile ideale daca te adresezi publicului masculin premium, un segment foarte cautat de toti clientii de publicitate. In acelasi timp, prin includerea TLC, Nat Geo Wild si Animal Planet in acest mix, portofoliul nostru este calea cea mai eficienta de a ajunge la publicul adult upmarket. Sunt convinsa ca aceasta combinatie formata din portofoliul solid de canale Discovery, la care se adauga experienta echipei locale de vanzari, respectiv brandurile si publicul larg al televiziunilor Fox va aduce o oferta fara egal pentru clientii de publicitate", a declarat Dorota Zurkowska-Bytner, Vice President Ad Sales Development, Discovery Networks CEEMEA. 

"Nat Geo Channel si Nat Geo Wild sunt marci puternice, cu o pozitie de varf pe piata din Romania si sunt cu adevarat indragite de public. Posibilitatea oferita prin acest parteneriat de a extinde eforturile noastre de promovare va contribui decisiv la succesul canalelor. Vom putea oferi campanii integrate, cross-media, clientilor din orice segment industrial, pentru cele mai dorite genuri si sectoare de public", a adaugat Deborah Armstrong, FIC Senior VP Media Sales & Partnership Marketing. 

Acest parteneriat reprezinta "un pas important in dezvoltarea Discovery in Romania si o excelenta oportunitate de crestere pentru piata locala de publicitate", se arata intr-un comunicat.

Publicul larg al National Geographic Channel si Nat Geo Wild va aduce de asemenea pentru Discovery Networks un share mai mare pe segmentul urban. Aceasta consolidare genereaza o cota de audienta totala de 2,24% pe segmentul televiziunilor premium upmarket, respectiv de 3,06% pe publicul masculin, cu un reach lunar in crestere cu aproximativ 23% pe segmentul masculin si pe cel comercial general.