"Pregatim ceasul de mai mult timp. Lucram din greu pentru a fi gata de lansare. Dezvoltam produse pentru viitor, iar ceasul este cu siguranta unul dintre ele", a declarat Lee Young Hee, vicepresedinte executiv al diviziei mobile a Samsung, citat de Bloomberg, transmite Mediafax.

Compania are trei lansari importante de smartphone-uri in acest an, respectiv Galaxy S 4, prezentat saptamana trecuta, urmat de un nou model Note si un telefon echipat cu sistemul de operare Tizen.

Surse apropiate Apple au declarat in februarie ca producatorul american dezvolta un gadget similar ceasurilor de mana, care poate executa functii regasite pe iPhone sau ipad

"Suntem in cursa de regandire a telefonului mobil intr-un accesoriu pe care il poti purta. Vom vedea o competitie formidabila din mai multe directii - de la producatorii de electronice, producatorii de accesorii, chiar designerii de moda", comenteaza un analist al NPD Group. 

Samsung si Apple cauta noi nise profitabile pe piata gadget-urilor, pe masura ce piata smartphone-urilor se apropie de saturatie, cu rate de crestere din ce in ce mai lente.

Analistii Citigroup estimeaza ca industria mondiala a ceasurilor va inregistra in 2013 vanzari de peste 60 miliarde de dolari.