“Nu are rost sa construim un succesor al modelului actual. Modelele S-Class sunt superioare, deci pot inlocui cu succes Maybach-ul”, spus direcorul executiv al companiei, Dieter Zetsche.

Daimler nu a reusit sa faca profit, dupa ce a decis sa reintroduca in productie modelul din anii ’30, a mai spus Zetsche.

Mercedes va creste, in schimb, numarul de modele din clasa S de la trei la sase, pentru a mari volumul vanzarilor, posibil sa il dubleze la 80.000 de masini pe an.

Daimler intentiona ca vanzarile brandului Maybach, relansat in 2002 dupa o pauza de 60 de ani, sa atinga 1.000 de masini pe an, dar acestea au ajuns anul trecut la circa 200 de unitati.

Analistii din industria auto au sustinut de mult timp ca Maybach nu are o pozitie puternica pe piata. Volkswagen (VW) si BMW au avut mai mult succes pe segmentul superlux, datorita marcilor britanice Bentley si Rolls-Royce.

Vanzarile de automobile Rolls-Royce, fabricate de BMW, au crescut cu 41% in primele noua luni ale acestui an, la 2.441 unitati, datorita pretului mai mic al modelului Ghost. In cazul automobilelor Bentley, produse de VW, vanzarile au urcat cu 31%, la 4.763 unitati.