Monovolumul beneficiaza de usi glisante, absenta stalpului central fiind gandita pentru un acces mai usor, lucru de un real folos in spatiile de parcare aglomerate. Centurile au fost si ele repozitionate, fiind incastrate in scaune.

Consola de bord are un design futurist, ceea ce poate fi deranjant pentru inceput, insa materialele folosite sunt de buna calitate, in special in cazul versiunilor de top.

Portbagajul are 318l, dar, fata de modelele concurente, scaunele din spate se pot rabata doar partial. Pentru un plus de siguranta, masina dispune de 7 airbaguri, dintre care unul pentru protejarea genunchilor, iar usile sunt si ele intarite cu otel de inalta calitate.

Alte puncte forte sunt reprezentate de precizia in virare, motorul in trei cilindri, sistemul electronic de stabilitate (ESP) si absenta zgomotului din habitaclu.

Construita pe modelul Fiesta, B-Max este insa cu 12cm mai lunga si mai inalta decat aceasta. Masina va intra in concurenta directa cu Citroen C3 Picasso si Honda Jazz.

Concluzia britanicilor a fost una pozitiva, si anume: versatilitate, spatiu generos la interior si elementele de siguranta fac din B-Max o masina ideala de familie.