Sursa a aratat ca Opel a convenit cu General Motors o strategie care vizeaza reducerea programului de lucru pentru cateva mii de angajati. Masura a fost anuntata la inceputul acestei saptamani, potrivit Bild.

Potrivit publicatiei germane, GM a dat Opel un obiectiv clar de reducere a fortei de munca cu 30%, dar presedintele GM Europe, Steve Girsky, a dezmintit informatia.

"Nu exista o astfel de strategie. Nu este adevarat ca Opel intentioneaza sa reduca numarul de locuri de munca in Germania", a spus Girsky, preluat de Mediafax.

GM a inregistrat anul trecut pierderi de 747 milioane de dolari generate de operatiunile din Europa, care includ si marca Vauxhall din Marea Britanie, in conditiile in care problemele economice au afectat vanzarile de automobile in regiune.
In Europa, producatorii auto au un excedent de 10 fabrici, avand in vedere ca cererea pentru vehicule noi este in continua scadere.

"Informatia ca Opel vrea sa reduca o treime din numarul angajatilor din Germania este falsa. Este iresponsabila pentru clienti, dealeri si cei 40.000 de angajati. Articolul din Bild ne afecteaza Brandul si ne pune afacerile in pericol", se arata intr-un comunicat al Opel.