Intr-o piata auto dominata de ani de zile de catre Toyota si GM (care si-au impartit cifrele absolute in ultimii ani), Volkswagen AG vrea sa doboare toate recordurile, inclusive pe cei doi constructori de pe locurile 1 si 2. Sau cel putin pe unul dintre ei, astfel incat nemtii sa devina numarul unu la nivel mondial.

Este adevarat ca 8.36 milioane de unitati vandute in 2011 te ajuta sa speri, insa GM si japonezii au stiut mereu sa-si pastreze pozitia de lider.  

Planul Volkswagen atarna insa de o singura masina si anume noul golf.

Golf VII ar trebui sa-i aduca pe nemti pe primul loc pana in 2018 cu o cifra totala de 10 milioane de unitati vandute.  Singurii concurenti capabili sa le strice nemtilor planul mai sunt Kia si Hyundai, eventual marcile premium ca Mercedes si BMW, daca devin stapanele segmentului de lux. 

Volkswagen vrea sa creasca doar vanzarile lui Golf cu 17%, pana la 630.000 de unitati in 2017.