Printre magazinele care si-au anuntat participarea la Black Friday 2014 se numara F64, EvoMag, MarketOnline, Azerty, Mediadot si Conrad, dar si magazine de fashion precum My Closet, TinaR si MiniPrix.

Cei care vor sa-si cumpere incaltaminte de Black Friday vor putea alege produse de la Originals, Otter sau Shoes.ro, precizeaza site-ul blackfridayromania.net, citat de Mediafax.

Magazinul online de ceasuri WatchShop promite ca va da ora exacta de Black Friday, iar pentru culturalizare, putem cumpara la preturi-bomba carti de la Nemira, Libris sau Okian.

La Altex Romania evenimentul va avea loc timp de trei zile, in perioada 21 – 23 noiembrie. Incepand de vineri, 7 noiembrie, primele produse la preturi de Black Friday vor fi disponibile in magazine si pe www.altex.ro, oferta urmand sa fie actualizata in fiecare zi.

Printre primele produse din oferta se regasesc laptopurile, cele mai noi televizoare, dar si masini de spalat si alte produse electrocasnice.

Retailerul de mobila IKEA a anuntat, de asemenea, ca va organiza anul acesta, pe 29 si 30 noiembrie, Black Friday in magazinul din zona Baneasa.

Potrivit reprezentantilor IKEA Romania, retailerul va organiza Black Friday si in cazul produselor comercializate prin intermediul magazinului online. Acesta va fi cel de-al patrulea an in care retailerul suedez va organiza Black Friday in Romania.

emag.ro estimeaza vanzari de 150 milioane de lei in perioada Black Friday 

Magazinul online emag.ro estimeaza vanzari de 150 milioane de lei in perioada campaniei de reduceri Black Friday, din 21 noiembrie, a declarat Iulian Stanciu, directorul general al Dante International, care detine magazinul retailerul online. 

In 2013, retailerul a vandut peste 250.000 de produse in perioda campaniei de reduceri Black Friday, valoarea comenzilor totalizand 23 milioane de euro. 

Potrivit lui Stanciu, valoarea cumulata a reducerilor Black Friday se ridica la 75 milioane de lei la cele peste 450.000 de produse incluse in oferta. 

"Am muncit sase luni pentru a le aduce clientilor nostri reduceri totale de 75 milioane de lei dintr-o gama foarte larga de produse", a afirmat el.

emag.ro estimeaza vanzari in valoare totala de 150 de milioane de lei pe parcursul intregii zile de Black Friday.  Reducerile ajung pana la 75% si vor fi aplicate pentru produse IT, telefoane mobile, foto, electrocasnice și climatizare, produse de ingrijire personala și cosmetice, carti, jucarii, mobilier, auto, articole pentru casa si gradina. 

"In spatele acestui eveniment sunt peste 1.000 de oameni, peste 200 de furnizori si investitii mari in infrastructura logistica si IT", a afirmat Stanciu. 

Pentru pregatirea Black Friday 2014, emag.ro a investit 5 milioane lei in servere si 2 milioane de lei in platforma online.  Pentru livrarea produselor, eMAG a incheiat parteneriate cu FAN Courier, Cargus, DPD si TNT pentru un flux de livrare de 150 de camioane/zi, astfel incat livrarile sa fie finalizat in decurs de sase zile.

Black Friday 2014 nu va fi ocolit nici de magazinele de jucarii, cele de decoratiuni, cadouri, cosmetice si cosmetice. Lista magazinelor care vor participa la Black Friday 2014 este in curs de actualizare.

evomag.ro prognozeaza vanzari de doua milioane de euro de Black Friday

evomag.ro estimeaza in perioda 21 - 23 noiembrie, vanzari de aproximativ doua milioane de euro si aproximativ 20.000 de comenzi finalizate, a declarat directorul general al retailarului, Mihai Patrascu. 

"Estimam ca perioada celor mai mari reduceri din an ne va aduce intre 18.000 si 20.000 de comenzi finalizate, in valoare de aproximativ doua milioane de euro. Ne asteptam in acest an la aproximativ 500.000 de vizitatori pe site-ul evoMAG in cele 3 zile cat va dura promotia de Black Friday", a Patrascu. 

evoMAG a pregatit pentru editia din acest an a Black Friday 0 oferta de peste 20.000 de produse care vor face obiectul unor reduceri de pana la 75%.  Cele mai mari or fi la echipamente electrocasnice si la produse de ingrijire personala, laptopuri, telefoane mobile, imprimante, tablete, televizoare, echipamente de retelistica si componente pentru PC. 

Magazinul online are disponibile la vanzare un numar de peste 120.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de ingrijire personala si produse destinate nou-nascutilor.  In 2013, Evolution Prest Systems a realizat o cifra de afaceri de 15,5 milioane de euro.

Posibile probleme pe care le vei intampina

Probleme au existat in ultimii ani pentru magazinele care nu au fost suficient de bine pregatite in ceea ce priveste stocurile de produse. De asemenea, retailerii online au intampinat dificultati in plasarea comenzilor, dar si in fluidizarea acestui proces.

Unii s-au dovedit a fi invinsi deoarece numarul mare de comenzi plasate a facut ca serverele acestora sa cada, ceea ce a dus la pierderea clientilor si evident a unor sume consistente de bani.

In esenta Black Friday este o cursa pentru vanzator, care trebuie sa isi vanda produsele aflate sub promotie in timp util, dar si pentru cumparator, care trebuie sa isi aleaga cu grija bunurile dorite.

Oricine a cumparat produse de Vinerea Neagra stie din proprie experienta ca rabdarea in aceasta zi este o virtute, iar o buna planificare si nervi de otel pot fi calitati rasplatite cu achizitionarea unor chilipiruri in singura zi din an in care oricine poate pleca acasa fericit, dar si cu bani in buzunare.

Originea Black Friday

Black Friday este o sarbatoare americana care a reusit sa se impuna pe majoritatea pietelor din lume. Sub aspectul reducerilor substantiale la diverse produse, retailerii reusesc sa atraga foarte multi clienti ce sunt dispusi sa scoata din buzunar sume de bani pentru laptop-uri, televizoare, monitoare, masini de spalat, tablete, telefoane mobile sau console video.