Casa franceza a inregistrat un profit de 416 milioane de dolari in primul semestru din 2011, cu 50 de procente mai mult decat aceeasi perioada a anului trecut.

Mai mult, managerii de la Hermes au decis sa treaca la suplimentarea personalului, din cauza cererilor mari existente pe piata, astfel incat 400 de noi salariati urmeaza sa lucreze pentru atelierul ce fabrica genti de lux pe fabrica rulanta, potrivit cotidianului britanic The Guardian.

CEO-ul Hermes, Patrick Thomas ,si-a avertizat investitorii ca firma nu-si va putea mentine cresterea intrucat a ramas fara produse pe care sa le comercializeze pe piata.

De asemenea, casa pariziana planuieste sa deschida alte 10 noi magazine in diverse tari ale globului.

Problema ofertei si a cererii cu care se confrunta Hermes nu reprezinta o noutate pentru casa de design. La un moment dat, existau zvonuri care spuneau ca pentru o versiune personalizata a gentilor Hermes, asemanatoare cu cele pe care le detin Victoria Beckham, Katie Holmes si alte personalitati de la Hollywood, clientele erau nevoite sa astepte chiar si sase ani, timp in care pretul produsului putea ajunge si la 150.000 de dolari.

In cele din urma, zvonurile s-au dovedit a fi insa simple strategii de marketing. Anul trecut, Michael Tonello a confirmat in cartea sa “Bringing home the Birkin” ca lista celebritatilor care ar fi platit exorbitantele sume pentru gentile Birkin era, de fapt, o metoda prin care se stimula cumpararea produselor false, ce imitau posetele Hermes.

Casa de moda Hermes, originara din Franta, a fost fondata in 1837. Astazi, compania s-a specializat in diverse produse din piele, accesorii de lifestyle, parfumuri, bunuri de lux. Logo-ul Hermes dateaza din anii `50 si infatiseaza o trasura cu cai.

Pentru Hermes au lucrat designeri precum Lola Prusac, Monsieur Levaillant, Eric Bergère, Claude Brouet, Mariot Chane, Jean-Paul Gaultier, Veronique Nichanian sau Christophe Lemaire.

Printre cele mai vandute produse Hermes la nivel global se numara accesoriile din piele (in proportie de 30%), articolele vestimentare (15%) si esarfele (12%).

Compania mentine un control riguros asupra proiectarii si designului produselor sale.

Citeste si:

B-dul Magheru, alaturi de 5th Avenue si Champs Elysees, in topul celor mai scumpe artere comerciale din lume

Top 20 cele mai scumpe orase europene