Inovatia aplicatiei consta in faptul ca le va permite clientilor sa comande si sa plateasca online, scrie Business Insider, care citeaza Bloomberg. Dupa acest pas, clientul se poate duce sa isi ridice comanda din restaurant sau de la fereastra de drive-in.

Momentan, aplicatia este testata in salt Lake City, Utah si Austin, Texas.

Reprezentantii McDonald’s spun despre noua aplicatie ca este una revolutionara in domeniul fast-food-ului. “In timp ce multi competitori isi fac publice eforturile pentru a intra pe piata de mobile, nimeni nu a dezvoltat inca o solutie la indemana oricui, care sa integreze toate oportunitatile oferite de aceasta tehnologie”, au declarat reprezentantii companiei intr-o nota trimisa catre Bloomberg.

Aplicatia reprezinta o noua incercare din partea McDonald’s de a atrage tinerii generatiei Y catre brand. Aceasta va include si promotii speciale, oferte si un program de loialitate.

In Statele Unite, compania a lansat in 2011 o aplicatie prin care clientii pot localiza restaurantele, pot afla informatii nutritionale si isi pot cauta de lucru in cadrul firmei.