"Consiliul Concurentei analizeaza daca poate autoriza preluarea de catre Mega Image a tuturor celor 20 de magazine ale retelei Angst. Mega Image are o cota de piata semnificativa in unele zone din Bucuresti, iar in urma preluarii magazinelor Angst s-ar putea sa aiba pozitie dominanta. Trebuie sa vedem unde sunt aceste zone, iar daca analiza noastra arata acest lucru, Mega Image va trebui fie sa renunte la anumite magazine din zonele unde ar avea o pozitie dominanta, fie sa indeplineasca anumite angajamente comportamentale", a declarat, sambata, Bogdan Chiritoiu, presedintele Consiliului Concurentei. 

El a dat exemplul celor impuse grupului Auchan la preluarea magazinelor Real, respectiv sa nu mai deschida magazine noi in anumite zone, pentru a nu creste cota de piata, si sa nu utilizeze pozitia dominanta pentru a creste preturile, adica sa nu practice preturi mai mari in aceste zone decat in alte magazine ale retelei.

In august, Mega Image a anuntat ca a ajuns la un acord pentru a prelua 20 din cele 22 de magazine operate de Angst, dupa ce compania locala s-a retas dintr-o colaborare cu Carrefour, tranzactie ce urmeaza a fi aprobata de Consiliul Concurentei. 

Potrivit Mega Image, sunt estimate venituri anuale de 21 milioane de euro pentru cele 20 de magazine.

In 2013, Mega Image a raportat un profit net de 55,1 milioane lei (12,5 milioane euro), in crestere cu 18%, la afaceri de 2,34 miliarde lei (530 milioane euro), cu 33% mai mari, potrivit datelor de la Ministerul Finantelor Publice.