"Rezultatele financiare obtinute in prima jumatate a anului sunt imbucuratoare, avand in vedere contextul economic general, defavorabil consumului. Cu toate acestea, prin diversificarea gamelor si lansarea unei noi colectii, am reusit sa captam atentia romanilor. Suntem in grafic cu cresterea estimata pentru 2014, datorita vanzarilor realizate in reteaua Why Denis si Anna Cori All Shoes care a ajuns in total la 33 magazine. In iunie, am deschis si magazinul online Why Denis, care a contribuit si va contribui la cresterea cifrei de afaceri pentru anul in curs", a declarat Ana Cornea, manager al Denis.

Ea estimeaza mentinerea cresterii de 25% la nivelul intregului an, avand in vedere ca sezonul de iarna genereaza cele mai mari vanzari.

In ultimul trimestru al anului vor fi inaugurate patru magazine in marile orase din Romania, dar si in afara tarii, pentru care au fost planificate investitii de 350.000 euro.

In prezent, Denis opereaza 36 magazine sub trei branduri, Denis - unde o pereche de pantofi costa in medie 150-200 de euro, Why Denis - cu preturi medii de 300-400 lei si All Shoes - 260-350 lei. Dintre acestea trei sunt situate in centre comerciale din Kiev (Ucraina), doua sub brandul premium Denis si unul Why Denis, si alte 33 sub marcile Why Denis si All Shoes in tara.

Compania, detinuta de Ilie si Ana Cornea, are 420 de angajati, in fabrica si in reteaua de magazine.

Anul trecut Denis a avut afaceri de 9 milioane euro, in crestere cu 15% comparativ cu 2012.