Magazinul are o suprafata de 300 metri patrati si va cuprinde peste 2.000 de jucarii, din care peste 30% branduri proprii. 

Nicoro Trading detine drepturile de francizare pentru Romania, Republica Moldova, Bulgaria, Serbia si Ungaria.

Prezent pe piata din Romania din 1994, Nicoro Trading este unul dintre cei mai importanti distribuitori de jucarii la nivel national, reteaua de distribuție incluzand hipermarketuri, benzinarii si magazine specializate. 

"Investitia in lansarea unei noi retele de retail in jucarii vine ca urmare a experientei de 20 de ani in acest domeniu pe care o are echipa Nicoro. Credem ca parintii au nevoie de mai multe optiuni atunci cand cumpara jucarii, iar noi venim cu un concept de succes, care a trecut testul timpului in piete extrem de competitive", a declarat Mihai Frangulea, director general si proprietar al Nicoro Trading. 

Nicoro Trading a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 14,6 milioane lei (3,3 milioane euro), in crestere cu 28% comparativ cu 2012, si un profit net de 745.000 lei (168.600 euro), cu 53,8% mai mare. Firma are 22 de angajati. 

Principalele retele de magazine de jucarii prezente pe piata locala sunt Noriel, Toyplex, Smyk si Jumbo. 

Vanzarile de jucarii si jocuri din Romania erau estimate anul trecut, de firma de cercetare Euromonitor, la 693,3 milioane lei (160 milioane euro). Mai mult de 90% din jucarii sunt importate. 

Retailerul Maxi Toys detine, in prezent, 280 de magazine in Belgia, Luxemburg, Franta, Elvetia si Italia.

Din 1997, Maxi Toys este parte a consortiului olandez Blokker Holding, cu o cifra de afaceri anuala de aproape 3 miliarde de euro, care mai detine 500 de magazine de jucarii sub brandurile Intertoys si Bart Smit.