Cu ocazia inaugurarii unei noi fabrici Coca-Cola, Guy Wollaert, unul din directorii companiei, a facut cateva declaratii despre inovatie, inclusiv despre stiinta polimerilor si sustenabilitatea apei, scrie Beveragedaily.com.

“Tehnologia in spatiul fizic are legatura cu atomii, moleculele si genetica. Aici, depunem o cantitate enorma de munca pentru a folosi tehnologia pentru ambalare, fie ca ne ajutam de stiinta polimerilor, deoarece cantaresc putin, sau avem ambalaje bio, facute din plante, in locul altor materiale. Schimbam intreaga industrie din acest spatiu”, a spus Wollaert pentru publicatia indiana Live Mint.

“Si curand, privind inainte, vom putea vorbi fara probleme de bauturi personalizate, bazate pe genetica fiecarui om in parte”, a adaugat CEO-ul. “Curand, ne vom putea monitoriza nivelul de hidratare din corp, vom sti daca suntem hidratati sau deshidratati, daca avem nevoie sa bem ceva si ce anume. Asta va avea un rol important in procesul de personalizare.”

Coca-Cola, a carui reteta e tinuta secreta de inca de la sfarsitul secolului XIX, este cea mai consumata bautura carbogazoasa din lume. Brandul american s-a pozitionat, anul acesta, pe locul 3 in topul celor mai valoroase companii de pe glob, dupa Apple si Google.