In prima zi, Serhad Bolukcu, CEE Market Manager, va prezenta pe scena principala cum recomanda reteaua sociala brandurilor sa trateze prezenta pe net in timp ce, pe scena a doua,Weronika Sobolak, Client Partner Global Marketing Solutions, va vorbi despre ce metode au partidele politice si politicienii sa transforme un “like” intr-un vot.

Intr-o zona mai relaxata, in seara primei zile, Facebook va fi prezent si alaturi de celebritati precum Horia Brenciu sau Marius Moga intr-o discutie cu public despre cum a schimbat social media relatia cu fanii. Nu doar cu cei de pe Facebook, ci mai ales cu fanii reali, care vin la concerte si cumpara muzica.

Ziua a 2-a va fi dedicata de Facebook marketingului dedicat industriei de mobile, aplicatii si jocuri, prin prezentarea lui Juanma Jura, Lead for EMEA Gaming Marketing Solutions.

In paralel, in panelul de e-commerce, Facebook va prezenta cele mai noi instrumente lansate sau in curs de a fi lansate in zona performance marketing, adica pentru clientii care vizeaza vanzarea efectiva online.

Informatii aplicate, in detaliu, vor fi prezentate in cadrul unui workshop de 2 ore, in dupa amiaza zilei de vineri. Trainingul numit “All Things Facebook” va fi sustinut de toti reprezentantii retelei socialecare vin la ICEEfest, alaturi de specialisti ai Thinkdigital, compania care reprezinta reteaua sociala in Romania si alte 5 tari din regiune.

Se vor prezenta studii de caz si vor oferi sfaturi celor care folosesc Facebook in promovarea produselor si brandurilor pentru care lucreaza.

Festivalul ICEEfest se va desfasura joi si vineri, saptamana aceasta, la Grand Cinema Digiplex, din cadrul Baneasa shopping City. Intrarea se face pe baza de bilet. Pot fi achizitionate bilete de o zi (90 euro pentru ziua I sau II), bilete pentru anumite sectiuni ale evenimentului (Stars of the Internet | IAB MIXX Awards | Party – prima zi – 5 euro, Stand Up Comedy Show & Viral Movie Night – ziua a II-a – 5 euro, Great Mobile Ideas Workshop cu Tom Eslinger – 30 euro) sau abonamente full care permit accesul vizitatorilor in ambele zile ale festivalului. Cei care vor opta pentru varianta full vor putea castiga un abonament anual pentru publicatiile Ziarul Financiar si Business Magazin, al carui pret depaseste 130 euro. Biletele sunt disponibile pe site-ul www.ICEEfest.com.