"Vom colabora cu Luxottica la designul tuturor ramelor compatibile cu Google Glass", a anuntat grupul american.

Google a lasat sa se inteleaga ca va lansa o serie de colectii exclusive cu Luxottica si a precizat ca intentioneaza sa lucreze intr-o prima etapa cu marcile Oakley si Ray-Ban, urmand sa colaboreze ulterior si cu alte marci din grupul italian.

Deocamdata nu a fost dezvaluit niciun detaliu despre pretul de comercializare a noilor ochelari interactivi.

Ochelarii Google, conectati la internet, raspund la comenzi vocale si pot efectua, printr-un simplu clipit, fotografii, inregistrari video si sa expedieze mesaje. Numeroase alte aplicatii sunt in prezent in dezvoltare.

Ochelarii Google Glass raman pentru moment un prototip rezervat clientilor cu dare de mana, dispusi sa plateasca 1.500 de dolari pentru acest dispozitiv, care cu greu poate sa treaca neobservat: are un singur brat, terminat cu un mic ecran dreptunghiular plasat in fata globului ocular.

Google intentioneaza sa isi lanseze dispozitivul pe o scara mai mare in a doua jumatate a acestui an.

Gigantul american a facut un pas mare inainte, la inceputul anului, pentru a facilita adoptarea ochelarilor sai de catre publicul larg, anuntand lansarea unor modele cu rame "normale", adaptate atat pentru ochelarii de vedere, cat si pentru cei de soare. Alianta cu grupul italian reprezinta un proiect suplimentar.

In viitorul imediat, ochelarii conceputi in colaborare cu Luxottica vor ramane destinati "exploratorilor" dispusi sa incerce aparate revolutionare si pietei americane. "Reteaua de distributie a grupului Luxottica ne va fi foarte utila atunci cand vom face ca ochelarii Google Glass sa devina mai accesibili pe plan larg", a subliniat grupul Google.