Proiectarea tronsonului cu o lungime de 20,49 km va dura trei luni, iar constructia, un an, a anuntat CNADNR.

Valoarea contractului este mai mica decat cea estimata, de 726,2 milioane lei fara TVA, iar fata de contractul atribuit Colas, reziliat, suma este cu 60 de milioane de euro mai redusa, conform sursei citate. 

"Totodata, termenul pentru proiectare si executie a fost diminuat de la 24 la 15 luni, deschiderea traficului fiind astfel posibila in cursul anului 2012. Lucrarile executate de catre noul antreprenor vor avea 4 ani de garantie, fata de 2 ani cat prevedea contractul anterior", se mai mentioneaza in comunicat. 

Proiectul este finantat din fonduri BEI si Fonduri de Coeziune.

Asocierea Astaldi - Max Boegl a fost desemnata castigatoarea licitatiei pentru proiectarea si executia tronsonului de autostrada Cernavoda-Medgidia la inceputul lunii septembrie. Initial, contractul pentru segmentul Cernavoda-Medgidia a fost atribuit companiei franceze Colas, insa Ministerul Transporturilor l-a reziliat in aprilie. Principalul motivul al renuntarii la contract a fost o solicitare a companiei Colas prin care cerea suplimentarea valorii contractului cu opt milioane de euro intrucat traseul autostrazii a fost schimbat. 

Asocierea Astaldi-Max Boegl a fost implicata in mai multe proiecte importante din Romania, printre care Stadionul National din cadrul complexului Lia Manoliu din Capitala. De asemenea, compania italiana Astaldi a participat la constructia Pasajului Basarab din Bucuresti si face parte din consortiul care va realiza magistrala de metrou Raul Doamnei-Hasdeu.

Citeste si:

Mii de joburi vacante in toata tara, la bursa locurilor de munca de maine. Lista locatiilor in care se desfasoara evenimentul