"Finantarea este asigurata din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operational Regional - Axa 5 - operatiunea «Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national»", se arata in comunicatul MDRT.

Contractul finantat din fonduri europene cuprinde doua loturi, si anume: in primul lot vor fi realizate obiecte promotionale de  5.499.700 lei fara TVA, iar cel de-al doilea, care prevede realizarea de materiale promotionale, este estimat la 14.405 lei fara TVA.  

Criteriul de atribuire a contractului va fi cel al pretului cel mai scazut, sustin reprezentantii Ministerului Turismului.

Ofertantul trebuie sa depuna impreuna cu oferta tehnica si mostre pentru obiectele promotionale. Toate obiectele si materialele promotionale vor fi inscriptionate cu elementele de identitate vizuala a brandului de turism, in conformitate cu recomandarile din Manualul de Brand, precum si cu cele prevazute in manualul de identitate vizuala ale Programului Operational Regional.

Detaliile cu privire la achizitie sunt disponibile in Sistemul Electronic de Achizitii Publice.