Atelierul sud-african purta numele de Dolce and Banana, lucru care i-a deranjat pe proprietarii italieni ai casei de moda D&G. Acestia din urma i-au cerut proprietarei manufacturii sa isi schimbe numele, noteaza presa locala sud-africana, citata de AFP.

Mijou Beller, proprietara franceza a acestui comert din Hout Bay, un orasel de coasta, unde vinde articole fabricate din cochilii, margele din lemn, brose din sidef, veioze create din ramuri de copac, a fost avertizata de doua ori, a precizat avocatul marcii italiene, Herman Blignaut, intr-un articol publicat in saptamanalul duminical sud-african Sunday Times.

Pentru ca proprietara refuza sa se conformeze, avocatul grupului Dolce&Gabbana a depus plangere in justitie, explicand intr-un document de 300 de pagini, prezentat la Inalta Curte din Cape Town, felul in care acel joc de cuvinte (Dolce and Banana), care modifica numele celebrei marci italiene de lux, aduce atingere marcii si ii "slabeste" credibilitatea.

"Nu avem bani pentru a ne lupta cu ei, deci am decis sa ne schimbam numele. La revedere, Dolce. Multumesc pentru momentele frumoase", a declarat comercianta originara din Cannes.

Acum, proprietara se teme insa sa nu fie nevoita sa plateasca 100.000 de rands (echivalentul a 9.800 de euro), bani care totalizeaza cheltuielile de judecata, fapt care i-ar ruina definitiv afacerea pe care a inceput-o in urma cu 12 ani, scrie publicatia britanica.

Citeste si:

Si-au croit succesul tesatura cu tesatura. Cine sunt cei mai bogati europeni

Miscare gresita de marketing. Brandul H&M, criticat pentru cum si-a promovat ultima colectie